درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 21:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17766صفحه نخست » انجمن های روابط عمومیسه شنبه، 23 تیر 1394 - 09:12
انجمن روابط عمومی نیوزیلند (IPRS )
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انجمن روابط عمومی نیوزیلند (IPRS )، یک سازمان ملی است که به منظور ارتقاء آگاهی عمومی در نیوزیلند و تامین منافع افرادی ایجاد شده که به این امر اشتغال دارند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انجمن روابط عمومی نیوزیلند (IPRS )، یک سازمان ملی است که به منظور ارتقاء آگاهی عمومی در نیوزیلند و تامین منافع افرادی ایجاد شده که به این امر اشتغال دارند.

- اهداف IPRS

 آشنایی هر چه بیشتر با نقش روابط عمومی در مدیریت
 بالا بردن استانداردهای مربوط به دانش و مهارت حرفه ای
 بالا بردن سطح معلومات و توانایی های لازم برای دست اندرکاران روابط عمومی
 برپایی گردهمایی برای سهیم شدن اعضاء در بیان علایق و تجربیات

- اصول اخلاقی:
کارشناسان روابط عمومی با استفاده از وسایل ارتباطی و پیامرسانی باعث گسترش و حفظ روابط مطمئن و سازنده میان مراجعان یا کارمندان و سهامداران آن ها می شوند. ما دیدگاه های افرادی را که از طرف آن ها نمایندگی داریم ارتقاء می بخشیم تا در مباحث عمومی و تصمیم گیری های آگاهانه در یک جامعه دموکرات شرکت کنند.
ما نقش خود را به عنوان طرفداران افراد یا گروه هایی حفظ می کنیم که از گرایش های عمومی برخوردارند. همچنین می بایست تعهد خود را جهت افزایش ارتباط آزادانه با حقوق اختصاصی افراد و سازمان ها حفظ کنیم.

- ارزش ها
این ارزش ها به عنوان زیربنای اصول اخلاق انجمن روابط عمومی نیوزیلند تلقی می شوند و استانداردهای صنعتی را برای فعالیت های حرفه ای روابط عمومی تعیین می کنند. این ارزش ها، به صورت یک سری عقاید اساسی هستند که جریانات مربوط به شیوه رفتار و تصمیم گیری ما را هدایت می کنند.

- حمایت:
 ما با حمایت از کسانی که از طرف آن ها نمایندگی داریم و مسئولیت پذیری در برابر آن ها منافع عمومی را تامین می کنیم.
 ما موقعیت ها و فرصت هایی را برای بیان عقاید، حقایق و دیدگاه های افرادی فراهم می کنیم که از طرف آن ها نمایندگی داریم تا بتوانیم به ایجاد مباحثات عمومی و آگاهانه کمک کنیم.

- صداقت:
ما در زمینه پیشبرد علایق افرادی که از طرف آن ها نمایندگی داریم و نیز برقراری ارتباط با مردم، با دقت و صداقت عمل می کنیم.

- تخصص:
 ما دانش و تجربیات تخصصی را فرا گرفته و آن ها را با برخورداری از حس مسوولیت پذیری به کار می گیریم.
 ما از طریق پیشرفت های حرفه ای، آموزشی و پژوهشی مداوم، موجب توسعه این حرفه می شویم.
 ما میان مجموعه ای افراد و موسسات، تفاهم، اعتبار و روابط عمومی دو جانبه ایجاد می کنیم.

- استقلال
 ما به کسانی که از طرف آن ها نمایندگی داریم مشاوره های منصفانه و بی طرفانه ارایه می دهیم.
 ما پاسخگوی رفتار و اقدامات خود هستیم.

- پایبندی
ما به کسانی که از طرف آن ها نمایندگی داریم وفاداریم و این در حالی است که برای تامین منافع عمومی، به وظایف خود عمل می کنیم.
ما اعتماد مراجعان و کارمندان قبلی و فعلی خود را همچنان حفظ می کنیم.

- بی طرفی و انصاف:
ما به همه عقاید احتراک می گذاریم و از حق آزادی بیان حمایت می کنیم.

- اصول اخلاقی:
تعهد اصلی عضویت در انجمن روابط عمومی نیوزیلند به کارگیری شیوه اخلاقی روابط عمومی است. این اصل، تعیین کننده اصول و استانداردهایی است که فعالیت ها و تصمیم گیری های ما را هدایت می کنند.

1- حمایت و صداقت
اعضاء می بایست:
1) تدابیر مستقل و هدفمندی را برای مراجعان یا کارمندان بیندیشد.
2) دیدگاه های اخلاقی و موجه مراجعان و کارمندان را ارتقاء بخشند.
3) در برقراری روابط عمومی، صادقانه و با دقت رفتار کنند و برای تصحیح ارتباطات نادرست، سریعا وارد عمل شوند.
4) از انجام فعالیت های فریبنده خودداری کنند.

2- حفظ تعادل میان صراحت و اختفاء:
اعضاء می بایست:
1) هر جا که امکان داشته باشد باعث ارتقاء برقراری ارتباط آزاد در منافع عمومی شوند.
2) به حقوق دیگران احترام بگذارند تا بتوانند نظریات و عقاید خود را بیان کنند.
3) آمادگی آن را داشته باشند که برای دلایل و منافع ارایه شده، مراجعان یا کارمندانی را که از طرف آن ها نمایندگی دارند و نیز بانیان را انتخاب کنند.
4) از اعتماد و حقوق فردی مراجعان و کارمندان قبلی، فعلی و آتی حمایت کنند.

3- اختلاف و تعارض علایق:
اعضاء می بایست:
1) وجود هر گونه اختلاف علایق کنونی یا احتمالی را برای مراجعان یا سازمان هایی که تحت تاثیر این امر قرار دارند سریعا آشکار کنند.
2) در امور تحریریه مربوط به رادیو، تلویزیون یا مطبوعات، علایق شغلی مراجعان را نشان دهند.

4- پیروی از قانون:
اعضاء می بایست:
از قوانینی که بر شیوه اجرای روابط عمومی تاثیر می گذارند و نیز قوانین و مقرراتی که مربوط به مراجعان می باشند پیروی کنند.

5- دانش و مهارت حرفه ای:
اعضاء می بایست:
1) مهارت های حرفه ای خود را فعالانه دنبال کنند.
2) به طور واقع بینانه توضیح دهند که فعالیت های مربوط به روابط عمومی می توانند از عهده انجام چه کارهایی برآیند.
3) در تصمیم گیری های اخلاقی با همکاران خود مشورت کنند.
4) نمایندگی از طرف مراجعان یا سازمان هایی را که خواستار انجام فعالیت هایی خلاف این اصول و موازین هستند کاهش دهند.
5) به انتقادات فردی بی ربط یا بی دلیل نپردازند.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد